Monday, March 6, 2017

NOVINKY OD NUXE


Začiatkom tohto roku Nuxe priniesol na náš trh dve novinky v oblasti starostlivosti o pleť. Denný pleťový krém Nuxuriance Ultra a očný anti-aging krém Nuxellence. Oba tieto produkty sú určené na všetky typy pokožky, no ich účinky sú zacielené skôr na boj proti vráskam. Ja osobne nie som veľkým zástancom pojmu "anti-aging" lebo si nemyslím, že akýkoľvek krém dokáže vrásky z vašej pleti vyzmizikovať, no dobrá starostlivosť o pleť a telo určite hrá dôležitú úlohu pri prevencii vrások.

Jednou z dôležitých súčastí prevencie je keždodenné používanie UV filtra. Toto som už opakovala asi miliónkrát tu na blogu, alebo v mojich videách. Chrániť pred slnkom sa treba a bodka. Preto vždy s nadšením rada objavujem nové denné krémy, ktoré obsahujú zložky na ochranu pred slnečným žiarením. Krém Nuxuriance Ultra používam denne už asi mesiac a tak som si povedala, že vám o ňom napíšem zopár slov.

Tento krém by mal obsahovať "novú generáciu rastlinných buniek", ktoré majú blahodárne pôsobiť na vašu pleť a stimulovať jej regeneráciu.
Nuxuriance Ultra je hutný krém, ktorý sa ľahko rozotiera a nezanecháva na pleti stopy po opaľovacích zložkách. Všimla som si, že moju pleť veľmi príjemne hydratuje a čo je pre mňa dôležité, je tiež veľmi dobrý pod make-up. Myslím, že kvôli jeho hustej konzistencii bude skôr vyhovovať ženám so suchou, normálnou, alebo zrelšou pokožkou, aj keď je propagovaný na všetky typy pleti. Moja pleť je veľmi suchá a musím povedať, že takéto hutnejšie krémy mi vyhovujú.
Jediná vec, ktorú by som Nuxe pri tomto produkte vytkla je jeho parfumácia. Nechápte ma zle, krém vonia veľmi pekne, no myslím, že jeho vôňa je príliš silná. Ja som osobne zástancom jemne parfumovaných alebo neparfumovaných produktov na pleť, čo sa o Nuxuriance Ultra nedá povedať.
Obsah tohto parfumu však moju pleť našťastie nijak nepodráždil a vzhľadom na to, že krém je veľmi príjemný a ľahko sa používa (chválim balenie s pumpičkou) bude súčasťou mojej dennej starostlivosti aj naďalej.



Druhým produktom z noviniek od Nuxe je očný krém Nuxellence. Tento krém je určite pre tie dámy, ktoré už majú pod očami zopár mini vrásočiek.

Nuxellence očný krém má schopnosť rozžiariť a farebne zjednotiť pokožku v očnom okolí, a dokonca dokáže vyplniť drobné vrásky (tento účinok nie je dlhodobý, avšak ráno pred nanesením korektoru to definitívne oceňujem).  Zaradila by som ho teda medzi denné rozjasňujúce očné krémy. Navyše ho vďaka aplikátoru môžete použiť ako chladivú pomôcku na masáž očného okolia, čo je vinikajúce v prípade opuchnutých, alebo unavených očí.

Ak by som mala spomenúť nejaké negatíva, bolo by to asi iba náročnejšie rozotieranie. Krém má veľmi hustú konzistenciu, takže ak si ho aplikujete viac, musíte potom o to viac masírovať. No vzhľadom na jeho účinky a na to, že chladivá masáž očného okolia je veľmi príjemná, by som to až za také veľké mínus nepovažovala.

Ak by ste chceli vidieť a počuť viac, tieto produkty spomínam aj v mojich nasledujúcich videách:



No comments:

Post a Comment